popek.gr - Top Section

popek.gr - Sub Header Section

popek.gr - Main Section

popek.gr - Main Component

 Συνολικά 83 σταθμοί υδρογόνου άρχισαν να λειτουργούν παγκοσμίως το 2019, σύμφωνα με τη δωδέκατη ετήσια έκθεση αξιολόγησης της H2stations.org. Από αυτούς τους αριθμούς, 36 στην Ευρώπη, 38 στην Ασία, 8 στη Βόρεια Αμερική και ένας στην Αραβική Χερσόνησο.

432 σταθμοί υδρογόνου λειτουργούσαν παγκοσμίως μέχρι τα τέλη του 2019 - 330 από τους οποίους ήταν δημόσιοι σταθμοί πλήρωσης. Αυτό σημαίνει ότι ο αριθμός των δημόσιων σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2015. Σήμερα υπάρχουν 226 νέοι σταθμοί πλήρωσης για οχήματα κυψελών καυσίμου που σχεδιάζονται σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.

Το 2019, η Ασία οδηγεί το τμήμα με 178 σταθμούς πλήρωσης υδρογόνου που λειτουργούν μέχρι το τέλος του έτους, με 114 τοποθεσίες στην Ιαπωνία, 33 στην Κορέα και 27 στην Κίνα. Οι κινεζικοί σταθμοί ανεφοδιασμού χρησιμεύουν σχεδόν αποκλειστικά για τον ανεφοδιασμό λεωφορείων ή φορτηγών στόλων φορτηγών. Η Κορέα βρίσκεται στην πιο φιλόδοξη ανάπτυξη βραχυπρόθεσμα, με περισσότερους από 40 προγραμματισμένους σταθμούς ανεφοδιασμού για αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Στην Ευρώπη, υπήρχαν συνολικά 177 σταθμοί πλήρωσης υδρογόνου στα τέλη του 2019, με τη Γερμανία (87 τοποθεσίες) και τη Γαλλία (26 θέσεις) τους κύριους φορείς. Η γαλλική αγορά, με 34 προγραμματισμένους σταθμούς ανεφοδιασμού, και η ολλανδική αγορά, με 21 νέους σταθμούς ανεφοδιασμού που βρίσκονται σήμερα σε συγκεκριμένο σχεδιασμό, αναμένεται να είναι ο πιο δυναμικός για περαιτέρω επέκταση. Η Ελβετία διαθέτει 4 πρατήρια καυσίμων σε λειτουργία και 6 άλλα είναι σταθερά σχεδιασμένα βραχυπρόθεσμα.

Το 2018, 48 σταθμοί πλήρωσης υδρογόνου μπήκαν στο διαδίκτυο παγκοσμίως. Ο μεγαλύτερος αριθμός δημόσιων σταθμών ανεφοδιασμού για οχήματα με κυψέλες καυσίμου την εποχή εκείνη ήταν στην Ιαπωνία (96), ακολουθούμενος από τη Γερμανία (60) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (42).

Νέα Άρθρα

  • Tου Γιώργου Ασμάτογλου Προέδρου της ΠΟΠΕΚ

    Η αγορά πετρελαιοειδών και ο ρόλος των πρατηριούχων

    Τα υγρά καύσιμα και γενικότερα τα πετρελαιοειδή προϊόντα, αποτελούν ένα κλάδο της οικονομίας με τεράστια δυναμική που διατρέχει όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας...

  • Tου Χ. Μαυράκη (επίτιμος πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ)

    "Πληγή" στο κράτος δικαίου η παράνομη διακίνηση καυσίμων

    Στην σημερινή Ελλάδα της βαθύτατης οικονομικής κρίσης, οι εκάστοτε Κυβερνήσεις των τελευταίων 10 ετών αναζητούν καθημερινά τρόπους οικονομικής ισορροπίας και δημοσιονομικής προσαρμογής, καταλήγοντας όμως στην εύκολη λύση...

  • Tου Δημήτρη Μακρυβέλιου (Σύμβουλος ΠΟΠΕΚ)

    Αγορά πετρελαιοειδών: Διαχρονική παραβατικότητα

    Ένα από τα θέματα στην λίστα μεταρρυθμίσεων , για τα οποία διαπραγματεύεται σήμερα η Κυβέρνηση, αφορά και το θέμα ελέγχου της παράνομης διακίνησης καυσίμων (λαθρεμπόριο, νοθεία, δασμοφοροδιαφυγή, κλοπή. κ.λπ.), με ότι αυτό συνεπάγεται μέχρι σήμερα...

     

popek.gr - Pre Footer Section