popek.gr - Top Section

popek.gr - Sub Header Section

popek.gr - Main Section

popek.gr - Main Component

 Από τους 11.646 πρατήρια καυσίμων στην Ισπανία, μόνο 882 είναι μη επανδρωμένα, αντιπροσωπεύοντας το 7,5% του συνόλου. Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της Εθνικής Επιτροπής Αγορών και Ανταγωνισμού (CNMC), θα ήταν σκόπιμο τόσο για το κράτος όσο και για τις αυτόνομες περιοχές να εξαλειφθούν οι απαιτήσεις ή οι περιορισμοί που «δεν είναι πραγματικά αναγκαίοι» στα αυτοματοποιημένα πρατήρια βενζίνης, για τη μείωση των τιμών των καυσίμων.

Η μείωση του αριθμού του προσωπικού και του μικρότερου χώρου που καταλαμβάνουν τα μη επανδρωμένα πρατήρια καυσίμων θα συνέβαλε στην προσφορά τους να είναι φθηνότερη από τις παραδοσιακές εγκαταστάσεις. Ωστόσο, η αντίθεση τόσο των παραδοσιακών φορέων όσο και των αρχών έχει ως αποτέλεσμα η ανάπτυξή τους στην ισπανική επικράτεια να είναι πολύ βραδύτερη από ό, τι στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου έχουν αυξηθεί κατά 16%.

Σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη στην Κοινότητα της Μαδρίτης, η διαφορά τιμής μεταξύ των παραδοσιακών πρατηρίων βενζίνης και των αυτόματων πρατηρίων πετρελαίου ανήλθε στο μέγιστο 16,9% για το πετρέλαιο Α και το 12,3% για τη βενζίνη 95 μεταξύ 2012-2016.

Εταιρείες όπως η Ballenoil, η Naftë, η Petroprix, η Petrocar, η Plenoil, η Elc24h, η Aneroil ή η Autonet & oil μάχονται να διευρύνουν την παρουσία τους στην Ιβηρική Χερσόνησο, αν και οι περισσότεροι συγκεντρώνονται σε μερικές ισπανικές αυτόνομες κοινότητες: Καταλονία, Βαλένθια, Ανδαλουσία και Μαδρίτη αντιπροσωπεύουν το 72% αυτού του τύπου. Στη Γαλικία, την Κανταβρία, την Αστούρια, την Ναβάρα, τη Λα Ριόχα, την Αραγονία, την Εξτρεμαδούρα και τις Βαλεαρίδες Νήσους, η παρουσία της είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

https://www.nbg.gr/greek/i-bank/Documents/popek_final.pdf

popek.gr - Pre Footer Section