popek.gr - Top Section

popek.gr - Sub Header Section

popek.gr - Main Section

popek.gr - Main Component

 Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τρόπους για να εισέλθουν στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτεί νέες ιδιαίτερα μεγάλες επενδύσεις, ενώ παραμένει ακόμη το πρόβλημα με την διαθεσιμότητα των μπαταριών που εξοπλίζουν τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.

Οι εταιρείες που παράγουν τις μπαταρίες καθορίζουν υψηλές τιμές για την διάθεση των προϊόντων τους και παράλληλα επιδιώκουν συνεργασίες με τις ευρωπαϊκές μάρκες αυτοκίνητων, που περιλαμβάνουν και την κατασκευή νέων εργοστασίων στην Ευρώπη.

Ο όμιλος Volkswagen, σε περίπου ένα χρόνο, θα μπορεί να ανταγωνιστεί την αμερικανική μάρκα Tesla στη παραγωγική της ικανότητα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναφέρει το Bloomberg.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως δήλωσε ότι κατασκευάζει δύο εργοστάσια στην Κίνα για να παράγει συνολικά 600.000 οχήματα τον χρόνο στην αποκλειστική πλατφόρμα μπαταρίας της, MEB.

Τα νέα εργοστάσια στο Anting και στο Foshan θα ανοίξουν λίγους μήνες μετά τη γερμανική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Zwickau, της Γερμανίας. Το εργοστάσιο στη Γερμανία θα παράγει έως 330.000 αυτοκίνητα ετησίως και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει την λειτουργία του μέχρι το τέλος του έτους.

Η VW σχεδιάζει να παράγει περίπου 70 μοντέλα με μπαταρίες στις 12 μάρκες αυτοκινήτων που έχει στο χαρτοφυλάκιο της μέχρι το 2028.

Έχει στόχο να κατασκευάσει 22 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα την επόμενη δεκαετία. Ο διευθύνων σύμβουλος Χέμπερτ Ντις, δήλωσε ότι οι εναλλακτικές τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένης και της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου θα απαιτήσουν επένδυση περίπου 30 δισ ευρώ.

energia.gr

Νέα Άρθρα

  • Tου Γιώργου Ασμάτογλου Προέδρου της ΠΟΠΕΚ

    Η αγορά πετρελαιοειδών και ο ρόλος των πρατηριούχων

    Τα υγρά καύσιμα και γενικότερα τα πετρελαιοειδή προϊόντα, αποτελούν ένα κλάδο της οικονομίας με τεράστια δυναμική που διατρέχει όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας...

  • Tου Χ. Μαυράκη (επίτιμος πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ)

    "Πληγή" στο κράτος δικαίου η παράνομη διακίνηση καυσίμων

    Στην σημερινή Ελλάδα της βαθύτατης οικονομικής κρίσης, οι εκάστοτε Κυβερνήσεις των τελευταίων 10 ετών αναζητούν καθημερινά τρόπους οικονομικής ισορροπίας και δημοσιονομικής προσαρμογής, καταλήγοντας όμως στην εύκολη λύση...

  • Tου Δημήτρη Μακρυβέλιου (Σύμβουλος ΠΟΠΕΚ)

    Αγορά πετρελαιοειδών: Διαχρονική παραβατικότητα

    Ένα από τα θέματα στην λίστα μεταρρυθμίσεων , για τα οποία διαπραγματεύεται σήμερα η Κυβέρνηση, αφορά και το θέμα ελέγχου της παράνομης διακίνησης καυσίμων (λαθρεμπόριο, νοθεία, δασμοφοροδιαφυγή, κλοπή. κ.λπ.), με ότι αυτό συνεπάγεται μέχρι σήμερα...

     

popek.gr - Pre Footer Section